AZ OLVASÓ ÍRJA

Ismét nem

Csak akkor nem működik, mikor…

„Sziasztok! Ezen a ködös téli napon egy kis közérdekű infóval szolgálnék, megtűzdelve a véleményemmel. A Nádor utcai DKV jegyautomata (ismét) nem üzemel, így aki naivan arra számított, hogy igen, azt biztosíthatom a mély együttérzésemről. Ám felveti azt a kérdést bennem, hogy a (valószínűleg) milliárdos tételből kiépített és fenntartott rendszer hogyan működhet ilyen csapnivalóan.

 
Mert csak akkor nem működik, mikor:
 
- hó elején bérletet venne az ember
 
- bankkártyával fizetne
 
- ha már nincs nyitva semmi
 
- ha nagy címletű pénz van nála.
 
Mindezt be lehet jelenteni: hétfőtől péntekig 8-16 óra között. Akkor biztosítanak arról, hogy felvették a problémát, és menten küldik a szerelőt (vagy nem). Vajon mennyivel kerülne többe, ha tényleg működőképesek lennének, vagy ha 24 órás hibabejelentő vonal lenne?”

Leveléhez videót is melléklet Könnyü Hella debreceni olvasónk.

Köszönjük a videót! Másokat is biztatunk, ha van a debreceniek érdeklődésére számot tartó képük, videójuk, észrevételük, akkor osszák meg velünk, küldjék el ide: szerkesztoseg@debreciner.hu ! A beküldők inkognitóját tiszteletben tartjuk.

AZ OLVASÓ ÍRJA rovatunk további publikációi itt találhatók.

CSAK VELED együtt tudjuk garantálni, hogy az újságíró és a szerkesztő munkájába ne szólhasson bele más, csak Te, az olvasó. Támogasd előfizetéseddel a Debrecinert! Köszönjük!

Ezt tartalmat minden olvasónk elérheti. Ha összes írásunkat olvasni szeretné, legyen előfizetőnk! Előfizetéshez kérjük kattintson ide.